Donaldovy trable s pneumatikou
Donald, řídící na venkově, je frustrovaný z pokusů o opravu píchlé pneumatiky. Zvedák se rozbije, chladič exploduje a zbylé tři pneumatiky prasknou. Donald se znechuceně vzdává a jede dál s píchlou pneumatikou.
Donald, řídící na venkově, je frustrovaný z pokusů o opravu píchlé pneumatiky. Zvedák se rozbije, chladič exploduje a zbylé tři pneumatiky prasknou. Donald se znechuceně vzdává a jede dál s píchlou pneumatikou. Film naráží na nedostatek kaučuku během druhé světové války.