Samanthin stalker: 13 let hrůzy
Uvězněná stalkerem ve zvukotěsné kobce se Samantha musí spolehnout jen na svůj důvtip. Po útěku stojí před těžkou volbou: dostat Christophera za mříže za menší prohřešky, nebo riskovat vše a usilovat o skutečnou spravedlnost.