The Disney Holiday Singalong
Disneyho prázdninový zpěvník se vrací ve třetím pokračování a přináší další hudbu a kouzlo svátků. Hodinová slavnostní hudební událost nabízí hvězdná vystoupení, animované texty na obrazovce, další oblíbené Disneyho melodie a klasické vánoční písně.