IN THE SOOP: Friendcation
Park Seojun, Peakboy, Choi Wooshik, Park Hyungsik a V jsou známá skupina přátel ze zábavního průmyslu. Díky nečekané žádosti o ruku jednoho ze svých kamarádů se vydají na čtyřdenní dovolenou do Goseongu. Staňte se svědky toho, jak tráví čas, když se společně stávají sami sebou. Tento příběh o přátelství je cestopisným záznamem pěti přátel, kteří jsou si navzájem bližší než rodina.
Přátelé zakončují dovolenou vlastním osobitým způsobem v tom nejšťastnějším okamžiku.