Kačeří příběhy
Dulík, Bubík a Kulík společně s vnučkou paní Čvachtové, Kačkou, objevují dlouho střežená rodinná tajemství ze Skrblíkovi epické minulosti a posílají rodinu na odvážné cesty po celém světě!