Kačeří příběhy (Shorts)
Vítejte v Kačerově! Připojte se ke Strýčku Skrblíkovi a jeho rodině při oslavě Donaldových narozenin, hledání ukrytého pokladu a rošťárnách ve Skrblíkově vile.