What Sam Sees
Skočte do vody s potápěčkou Sam a objevte úžasný svět podmořských živočichů. Sam vám prostřednictvím své kamery umožní tajný pohled na oceánská dobrodružství, na která se vydává s odborníky z akvárií, jejichž exkluzivní rozhovory dodávají cestě na zábavnosti.
V tomto díle uvidíte mohutnou murénu, která plave tak, že se kroutí a otáčí svým superdlouhým tělem.
V této epizodě seriálu „What Sam Sees“ se Sam setká s rybou, která vypadá jako ostnatý balón.
Koráli jsou důležití pro mořské ekosystémy. Více vám o těchto zvířatech prozradí Sam a její kamera.
V tomto díle „What Sam Sees“ se dozvíte, jak žraloci pomáhají udržovat mořské ekosystémy zdravé.
V tomto díle pořadu „What Sam Sees“ se Sam dozvídá o invazním druhu zvaném perutýn.