Zase Vánoce?!
Poté, co Rowena prožije nevydařené Vánoce, poprosí Santu o „druhý pokus“ a nečekaně prožívá pořád dokola tentýž Štědrý den.
Poté, co Rowena, jejíž rodiče jsou rozvedení, prožije nevydařené Vánoce, poprosí Santu o „druhý pokus“ a nečekaně prožívá pořád dokola tentýž Štědrý den. Aby se Rowena v tomhle kouzelném vánočním filmu dostala ven z podivné časové smyčky, ve které se ocitla, musí se naučit mít ráda svoji moderní smíšenou rodinu takovou, jaká je. A ještě se při tom naučí, že Vánoce nejsou o ní, ale o pomoci druhým.