rozhovory a talk show, zábavný
Oslavte pětatřicáté výročí klasické Disneyho pohádky „Kráska a zvíře“. Vydejte z filmového plátna až na divadelní prkna spolu s tvůrci a hvězdami animovaného filmu i broadwayské inscenace, kterou inspiroval.