Fight at the Fort
Na Skotské vysočině přijímá Shadab Iftikhar, jediný asijský fotbalový manažer v Británii, nemožný úkol: zachránit FC Fort William. Musí najít způsob, jak vést tým, který dva roky nevyhrál ligový zápas, a přes všechnu nepřízeň bojovat o přežití.