Godzilla
Obrovské monstrum zrozené z radiace míří na Manhattan a šíří za sebou paniku. Ničí vše, co mu přijde do cesty, a rozpoutává vlnu destrukce. Nesourodá parta musí spojit síly, aby odhalila tajemství tohoto tvora a zabránila mu srovnat velkoměsto se zemí.