Joe Longthorne MBE - Live at The Hippodrome
Od svého debutu v roce 1981 patří Joe Longthorne k nejzářivějším britským zpěvákům. V roce 2012 obdržel v Buckinghamském paláci Řád britského impéria a následně potěšil své věrné fanoušky speciálním koncertem v londýnském Hippodromu.