Billy Fury, The Sound of Fury
V 60. letech byl Billy Fury rokenrolovou senzací s více hity v žebříčcích než Beatles. Tento film provází životem britské hudební legendy, od jeho přelomového alba The Sound of Fury až po status ikony, které dosáhl takřka přes noc, prostřednictvím rozhovorů s těmi, kdo ho znali nejlépe.