Odkrývání Alcatrazu
Prostřednictvím vědeckých průzkumů a špičkových vizuálních efektů vypouští tvůrci Odkrývání Alcatrazu smrtící vody, které obklopují nejnechvalnější vězení světa. Když je Sanfranciský záliv zcela vysušen, notoricky známé ostrovní vězení konečně odhaluje svá tajemství a ukazuje, proč bylo téměř nemožné z ostrova uniknout.