Zatímco jsi spal
Lucy (Bullock) je osamělá pracovnice metra, které naprosto změní život pohledný cizinec (Gallager). Poté, co mu Lucy zachrání život při přepadení, po kterém cizinec upadne do kómatu, ji cizincova neobvyklá a komická rodina považuje za jeho snoubenku!