Velká sázka
Cha Moosik provozuje bar s kasinem, ale kvůli zásahu Národní daňové služby prchá na Filipíny. Rozjíždí plnohodnotný kasinový byznys a vymýšlí strategii, jak získat na svou stranu politické a obchodní kruhy na Filipínách. Náhle je však obviněn jako podezřelý ze smrti Min Sokjuna a je vystopován O Seunghunem z korejské kanceláře. V přítomnosti peněz se rozmáhá zrada. Kdo usedne na trůn jako poslední?