Přežili druhou světovou válku
Expert na přežití Hazen Audel cestuje po světě a oživuje některé z nejpozoruhodnějších příběhů o přežití v divočině z dob Druhé světové války.
Pojďte s námi sledovat anabázi 11 amerických vojáků uprchlých ze zajateckého tábora na Filipínách.
Sledujte cestu čtyř amerických letců, kteří havarovali v odlehlém australském okrese Gulf.
Poslechněte si příběh o ztroskotání na Šalamounových ostrovech a o 43 dnech čekání na záchranu.
Podíváme se, jak za Druhé světové války 10 zajatců uprchlo z japonského pracovního tábora v Thajsku.
Sledujte mrazivou záchranu norského komanda poté, co zmařilo Hitlerovy plány na atomovou bombu.