Hidden Heart
Tři Britky z tradičního muslimského prostředí nacházejí lásku mimo svou víru a čelí hluboce osobnímu konfliktu. Jejich příběhy odhalují potíže sladit moderní lásku s hluboce zakořeněnými tradicemi, strach z ostrakizace a napětí mezi začleněním do společnosti a tradicemi v současné společnosti.