Ničemové
Nezávislý novinář a tulský „pravdoznalec“ Lee Raybon se díky své posedlosti pravdou neustále dostává do maléru.
V seriálu „Ničemové“ od FX sledujeme drsné příběhy nezávislého novináře Leeho Raybona, samozvaného tulského „pravdoznalce“, který se díky své posedlosti pravdou neustále dostává do maléru. Tento neohrožený novinář není žádný idealista, ale bez ohledu na hrozící nebezpečí se pustí do odhalování korupce a temných tajemství města. Když po vydání Leeho nejnovějšího článku o mocné rodině Washbergových následuje podezřelá sebevražda Dalea Washberga (Tim Blake Nelson), Lee ví, že je na stopě něčemu velkému. A když objeví Daleovy skryté vzkazy, rozhodne se pátrat dál. Zjistí, že truchlící vdova Betty Jo se namísto zesnulého manžela spíš zajímá o svého švagra. Mocní lidé se snaží Leeho zastavit, ale on se nenechá zastrašit a pokračuje v odhalování pravdy.