Letadla
Ze světa, kde Auta mají křídla, přilétají Letadla, animovaná komedie od studia Disney. Připojte se k Práškovi, obyčejnému práškovacímu letadlu, které touží vyhrát letecké závody. Bude mít Prášek dost kuráže, aby se stal něčím pro co nebyl sestrojen?
Ze světa, kde Auta mají křídla, přilétají Letadla, animovaná komedie nabitá dobrodružstvím a akcí od studia Disney. Připojte se k Práškovi, obyčejnému práškovacímu letadlu s velkými sny, kterému se naskytne jedinečná příležitost utkat se s nejrychlejšími letadly v nejúžasnějším leteckém závodě světa. Prášek má velké srdce a vysoké ambice, ale v cestě k vítězství mu stojí dva obří problémy… nebyl sestrojen k závodění a navíc trpí závratěmi. Když pak tento neobvyklý hrdina zamíří výš, než si kdy dovedl představit, je jeho odvaha podrobena zkoušce. S pomocí svých přátel však Prášek najde kuráž ukázat, co v něm je, a stát se legendárním závodníkem.