Marvels
Superhridnské povinnosti zavanou Carol Danversovou alias Captain Marvel k červí díře vytvořené novou vůdkyní mimozemské rasy Kree. Vlivem anomálie se Caroliny superschopnosti provážou se superschopnostmi její fanynky z Jersey Kamaly Khanové, zvané též Ms. Marvel, a schopnostmi Caroliny vzdálené neteře, astronautky z kosmické stanice S.A.B.E.R., kapitánky Monicy Rambeauvé. Tato nevšední trojice zvaná „Marvels“ musí spojit síly i superschopnosti, aby zachránila vesmír tak, jak ho známe.