Händelse vid bank
Tento propracovaný a vtipný příběh nepovedené bankovní loupeže byl natočen na jediný záběr podle skutečné události, která se odehrála v roce 2006 ve Stockholmu. Snímek má pečlivě navrženou choreografii pro kameru a účinkuje v něm více než 90 lidí.