Tajemství oceánů
„Tajemství oceánů“ zkoumá díky převratné technologii, úchvatným fotografiím a poznatkům nejlepších mořských archeologů tajuplné světy pod hladinou, nové vhledy do historie lidstva a Země, odhaluje zatopená města, vraky lodí i přírodní divy hlubin.