Titanik: 20 let poté s Jamesem Cameronem
James Cameron se ohlíží na klíčová rozhodnutí, která podstoupil při vytváření kultovního Titanicu, a spolu s týmem odborníků tyto představy porovnává s nynějším bohatým výzkumem — podvodními záběry, počítačovými simulacemi, a akademickými objevy — přičemž odkrývá mnohé záhady, jimiž je tato ikonická tragická událost ověnčena.