Elitní chůvy
Parta mladých elitních chův obou pohlaví míří na Ibizu, kde chtějí rozjet zbrusu nový typ agentury: od chův pro chůvy. Slibují si od toho VIP klienty, pohádkové bohatství a šanci vybudovat něco, co by sami nikdy nedokázali. Jenže kvůli nelítostné konkurenci, osobním dramatům a skandálu z minulosti hrozí, že se jejich sen rozplyne dřív, než skončí léto.