Thor: Temný svět
Ve filmu Thor: Temný svět od studia Marvel bojuje mocný Avenger Thor o záchranu Země a všech Devíti světů s tajemným a nebezpečným nepřítelem, který je starší než sám kosmos. Po událostech z filmů Thor a Avengers od studia Marvel se Thor snaží přinést vesmíru řád. Do světa se však vrací pod vedením pomstychtivého Malekitha starobylá rasa, aby jej zahalila do temnoty. Chce-li Thor porazit nepřítele, se kterým se ani Odin a celý Asgard nemohou měřit, musí se vydat na své nejnebezpečnější dobrodružství. Dokonce bude potřebovat pomoc od svého proradného bratra Lokiho, aby zachránil svůj lid, své blízké a také samotný vesmír.