Lippo, Dagmar, Karl a Rizzo, každý z nich bojující se svými vlastními problémy, se vydávají na cestu za štěstím. Lippo čelí náhlé nezaměstnanosti, Dagmar najde zbraň a plánuje loupež, Karl prodává vodní filtry, aby se uživil, a Rizzo se potýká s tím, že je jiný. Navzdory jejich snahám, série nehod a autonehod dělá štěstí nedosažitelným.