Martwe małżeństwo
Filip pracuje jako profesionální filmový komparzista, přičemž se specializuje na ztvárňování mrtvol. Při natáčení historického filmu se seznámí s další komparzistkou Lucjou, která hraje mrtvou ženu. Dlouhé hodiny strávené vleže jeden na druhém vyústí v hořkosladký vztah, který vznikl za zvláštních okolností.