Enemies Within
V bouřlivých 90. letech ve Francii rozhoduje o osudu druhého člověka jediný tah perem. Intimní pohled na dědictví kolonialismu ukazuje, jak se moc, vzpomínky a identita střetávají a jak snadno může jeden úředník změnit něčí život.