Šílenci z Manhattanu
Tento oceňovaný seriál nabízí pohled do okouzlující reklamní agentury v New Yorku v 60. letech.
Don si najde nového přítele, Joan se setká s klientem na drinku a Roger má záhadný telefonát.
Peggy dostane v kanceláři květiny, zatímco Pete se snaží orientovat v politice nového obchodu.
Sterling Cooper & Partners se připravuje na návštěvu hosta a Roger čelí problémům doma.
Don má návštěvu z minulosti, Stan ztrapní nadřízeného a Harry má nového spojence v kanceláři.
Peggy sbírá podklady pro prezentaci; Pete dostane pozvánku do exkluzivního klubu.
Don dostane znepokojivý dopis, Roger obdrží nečekaný telefonát a Pete se střetne s Cutlerem.
Don se snaží najít přítele, Joan se pokouší vyřešit problém s účtem a Peggy je do něčeho zapletena.
Roger dává Donovi nevyžádané rady a Peggy a Stan se neshodnou ohledně personálu jednoho účtu.
Roger přehodí projekt na Dona, zatímco Peggy a Pete se střetnou ohledně řešení krize.
Don je odměněn za svou práci, Joan se střetává s kolegou a Roger se vyhýbá velkému rozhodnutí.
Don má problémy se spánkem, Pete je zaskočen přítelem a Henry zorganizuje rodinné setkání.