Tygři
Film Tygr od společnosti Disneynature poodhaluje roušku tajemství nejuctívanějšího a nejcharismatičtějšího zvířete naší planety a zve diváky, aby se vydali na dobrodružství společně s Ambar, mladou tygřicí, která vychovává svá mláďata v bájných lesích Indie. Zvídavá, rozjívená a chvílemi také nemotorná mláďata se učí od své důvtipné matky, která udělá vše, co je v jejích silách, aby je ochránila před krajtami, medvědy a nebezpečnými tygřími samci.