Povstání Komunérů bylo povstáním kastilských občanů proti Karlu I., které trvalo až do 23. dubna 1521, kdy prohráli bitvu u Villalaru, přičemž jeho vůdci Juan de Padilla, Juan Bravo a Francisco Maldonado byli zajati a popraveni.