Snímek Nedlážděná cesta k míru popisuje přetrvávající jizvy ve vesnici Caldono po mírové smlouvě mezi kolumbijskou vládou a FARC z roku 2016. Farid, vůdce vesnice, je prostředníkem mezi místními obyvateli a bývalými partyzány, jako jsou Xiomara a Humberto, a klade si otázku, zda je uprostřed nedůvěry možné skutečné usmíření.