The Kiosk
"Olga už léta provozuje malý kiosek, kde je každý den stejný. Prodává noviny, sladkosti a cigarety věrným zákazníkům. Její život je ale všechno, jen ne obyčejný. Kvůli lásce ke sladkostem a jednotvárnému životu se totiž tak zakulatila, že se už neprotáhne dveřmi svého stánku. Ve svém obchodě zkrátka uvízla.
Aby unikla ze svého malého světa, utíká Olga o přestávkách na stránky cestovatelských časopisů. Sní o dalekých zemích, dobrodružství a životě za zdmi svého stánku. Její sny ale zůstávají nesplněné, dokud ji jedna absurdní událost doslova nevymrští z dobře známého prostředí.