Hlava rodiny 2 - Tatínek nebo dědeček?
Steve Martin se vrací v tomto zábavném pokračování komediálního trháku Hlava rodiny. Poté, co George Banks provdal svou milovanou dceru, je připraven se konečně odvázat… dokud mu dcera i manželka neoznámí, že jsou v jiném stavu.