Láska+válka
Fotografka Lynsey Addariová, oceněná Pulitzerovou cenou, riskuje život v čistě mužském světě válečné fotografie, kde zachycuje realitu konfliktů. Každé zadání znamená vstup do nebezpečí a zároveň opuštění manžela a dvou malých synů. Za objektivem svádí vnitřní boj - mezi oddaností k práci a silnými, protichůdnými požadavky na roli matky.