Bourneův odkaz
Autor scénářů bourneovské trilogie, Tony Gilroy, se vrací ke svému oblíbenému tématu a přináší další pokračování strhující akční série. Bourneův odkaz představuje nového hrdinu, Aarona Crosse (Jeremy Renner) jehož život se po událostech z prvních tří snímků ocitá v přímém ohrožení.