Jason Bourne
Matt Damon se vrací v ikonické roli Jasona Bournea. Paul Greengrass, režisér snímků Bourneův mýtus a Bourneovo ultimátum, ještě jednou spojil síly s Damonem, aby společně natočili další pokračování série společnosti Universal Pictures, ve kterém se smrtící agent CIA znovu objevuje na scéně. Ve vedlejších rolích Damona doplňují Alicia Vikander, Vincent Cassel, Tommy Lee Jones a Julia Stiles.