Slavný režisér Ridley Scott (Vetřelec, Prometheus) představuje strhující příběh o lidské síle a vůli přežít s Mattem Damonem v hlavní roli astronauta, který uvízl na Marsu.
Legendární režisér Ridley Scott (Vetřelec, Prometheus) představuje strhující příběh o lidské síle a vůli přežít. Během mise na Mars je americký astronaut Mark Watney (Matt Damon) považován za mrtvého a zanechán na Marsu. Watney je však stále naživu. Navzdory nepřízni osudu proto musí najít způsob, jak se spojit se Zemí, a doufat, že vědci vymyslí záchranný plán, který ho dostane domů.