Paul Signac Collectionneur, l'âge d'or est dans l'avenir
Neoimpresionistický mistr Paul Signac byl také vášnivým sběratelem, který shromáždil díla Moneta, Van Gogha a Cézanna. Tento film zkoumá jeho pozoruhodnou soukromou sbírku a nabízí nečekaný vhled do jeho osobnosti a ústřední role, kterou hrál ve světě avantgardního umění.