Never Stop - A Music That Resists
Režisérka Jacqueline Caux přináší intimní a introspektivní pohled na čtyři průkopníky detroitského techna a na strasti i triumfy, které provázely jejich cestu k tomu, stát se jedněmi z nejuznávanějších hudebníků v historii žánru. Film obsahuje exkluzivní hudbu, záběry z živých vystoupení a rozhovory s Juanem Atkinsem, Derrickem Mayem, Carlem Craigem a Jeffem Millsem.