Doba ledová: Mamutí Vánoce
Když Sid zničí jednu z Mannyho vánočních ozdob, dozví se, že bude na Santově seznamu uličníků. A tak se vydává na severní pól přímo k samotnému Santa Clausovi, aby dal vše do pořádku.