Mobile
Na jedné straně kolotoče visí úplně sama tlustá kráva. Myška, pejsek, prasátko, kuřátka a ovečka se mají mnohem líp. Jsou totiž všichni pohromadě na druhé straně. A jim to tak náramně vyhovuje. Kráva už ale nechce být sama, a tak sebere všechnu odvahu a sílu a vydá se za nimi.