Stádo ovcí je naprosto v pořádku, dokud se k nim nepřidá černá ovce. Napřed je šikanována a vyhnána ze stáda, ale nakonec se ukáže, že černá ovce je spásou stáda, když ho zachrání před velkou újmou. Animovaný dětský film o toleranci k outsiderům a cizím.