Mutantes S.21: 25 Anos Depois
Po 25 letech se Mão Morta vrátila do Theatro Circo, aby oslavila ikonické album 'Mutantes S.21' v portugalské hudební historii, stíhané zničením místa během jeho uvádění. Digitální ilustrace doprovázely každou skladbu, promítané v reálném čase během vystoupení, provázané s příběhy členů kapely, což vytvořilo jedinečný portrét.