dokumentární, hudební
Léto '82: Když Zappa přijel na Sicílii je dokumentární film, který prostřednictvím vzácných záběrů a osobních anekdot líčí koncert Franka Zappy v sicilském Palermu. Režisér Salvo Cuccia, Zappův fanoušek, který koncert promeškal, spolupracuje se Zappovou rodinou na rekonstrukci události a vplétá do ní své vlastní vzpomínky z onoho léta.