Zakuste fantastickou směs obrazu a zvuku ve filmu Fantazie 2000. Filmová klasika vychází z představy Walta Disneyho o filmu Fantazie jakožto díle, jež se neustále vyvíjí. Celé dílo násobí zbrusu nový bonus, Musicana (Waltův nápad na další díl filmu). Ponořte se do skvostů nového typu hudby spojené s animovanými obrazy. Na vlastní oči spatříte hudbu, která ožije, na vlastní uši uslyšíte obrazy, které začnou zpívat. Film Fantazie 2000 vám i vašim blízkým přinese potěšení, jehož nebudete nikdy mít dost.