Held For A Moment
Alice, která se vypořádává s depresí a posttraumatickou stresovou poruchou, už nedokáže čelit okolnímu světu. Popírá to, co se jí stalo, zatímco její manžel Robert pracuje extrémně dlouho, aby se vypořádal s vlastní bolestí.