Automechanik a ghanský král Céphas Bansah v německém Ludwigshafenu vládne 200 000 lidem na dálku. Jeho dcera Katharina, grafická designérka, zažívá diskriminaci a rozporuje otcovým asimilačním názorům, zatímco touží po sebepřijetí. Společně cestují do Ghany, kde Katharina hledá své dědictví a svoji budoucnost.