Kiefer Sutherland hraje v tomto jedinečném seriálu roli agenta protiteroristické jednotky Jacka Bauera. Celá série se odehrává v jednom dni, přičemž každý z 24 dílů pokrývá úsek jedné hodiny a je vyprávěn v reálném čase.